فروش انواع دیگ بخار

در دیگ بخار نشان داده شده در شکل بالا، کوره کاملاً با آب خنک شده و از ساختار مونوالی ساخته شده است که از لوله های پره ای که به هم جوش داده شده اند و یک پوشش گازی را تشکیل می دهند، تولید می شود. با ساخت مونوالی هیچ ماده نسوز در کوره لازم نیست. لوله های سمت کوره، کف و سقف به درام های بخار و آب جوش داده می شوند. دیوارهای جلو و عقب در دو انتها به هدرهای دیواره آب بالا و پایین متصل می شوند.

هدرهای دیواره آب پایینی توسط فرودکن های خارجی از دیگ بخار و هدرهای دیواره آب بالایی توسط لوله های رایزر به درام بخار متصل می شوند. گازهایی که از کوره خارج می شوند از لوله های صفحه ای عبور می کنند که به گونه ای ترتیب داده شده اند که جریان بین آنها جریان یابد. تعداد زیاد لوله ها باعث انتقال حرارت قابل توجه قبل از رسیدن گازها به سوپرهیتر ثانویه می شود. سپس گازها روی سوپرهیتر اولیه و اکونومایزر جریان می یابند و سپس به سمت اگزوز خارج می شوند.

لوله خشک در دیگ بخار قرار دارد تا بخار اشباع خشک نسبتاً معقولی از دیگ بخار بدست آید. سپس به سوپرهیتر اولیه و سپس به سوپرهیتر ثانویه منتقل می شود. کنترل دمای بخار با استفاده از یک اتمپراتور واقع در درام بخار که بین سوپرهیترهای اولیه و ثانویه کار می کند، به دست می آید.

دیگ بخار فایرتیوب معمولاً برای تولید بخار کم فشار در کشتی هایی که برای اهداف کمکی به بخار نیاز دارند انتخاب می شود. عملیات ساده است و ممکن است از آب تغذیه با کیفیت متوسط استفاده شود. نام دیگ بخار مخزن گاهی اوقات برای دیگ های فایرتیوب به دلیل ظرفیت آب زیاد آنها استفاده می شود. اصطلاحات لوله دود و دیگ بخار خر نیز استفاده می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد